piątek, 24 lipca 2015

Dwa filmy z bld

W tym tygodniu nagrywam filmy jak robię blajndy (decyduję się na spolszczenie tego terminu). Dodam - duże blajndy. Chcę mieć dwie rzeczy. Po pierwsze złapać dobry czas, po drugie - jeśli pójdzie coś nie tak, chcę wiedzieć, dlaczego. A nagranie ułożenia bardzo pomaga odpowiedzieć na to drugie pytanie. I stąd dwa filmy.
Pierwszy to pełne ułożenie 5x5 blajndem. Niestety źle ustawiłem kamerę i nie widać, że mam opaskę. Ale mam:


Przy drugim już ustawiłem kamerę lepiej. I widać całe ułożenie 4x4.


Mam jeszcze inne ułożenie z lepszym czasem, ale to wciąż nie sub-10 więc sobie daruję.

Generalnie widzę u siebie jakieś przełamanie, jeśli chodzi duże blajndy. Po pierwsze mam swój sposób na memo i powoli będę z niego eliminował ilość powtórzeń (utrwaleń). Po drugie zaczęło mnie to cieszyć, a efekt zmęczenia jest coraz mniejszy. Po trzecie włączam coraz więcej komutatorów do rogów i się tego nie boję - najwyżej nie wyjdzie.

No i chyba pora zrobić trochę 3bld.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!