środa, 1 lipca 2015

Droga do sub-20, odcinek 1, avg 24.69

Tak więc, nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi... Pozwolę sobie zaprezentować pierwszy film z serii, droga do sub-20. To jest średnia z 12, po małym treningu, ale bez rozgrzewki. Dlatego czasy pod koniec są lepsze, a nawet wpada fajna 16.
Dużo o tym myślałem i mój trening to cztery rzeczy:
1) tzw. blind cross, czyli robienie crossa z zamkniętymi oczami
2) cross+1, czyli robienie normalnego crossa plus pierwszy f2l
3) ułożenia na żółtym, średnia z 12
4) ułożenia na białym, średnia z 12

Powinien do tego dojść jeszcze:
5) trening f2l - od czasu do czasu, ale uważam, że na tym etapie jest ok.
6) wymiana niewygodnych olli i plli, co czynię stopniowo.
7) układanie z metronomem, po to by poprawić look ahead

Staram się to robić codziennie. Albo w całości, albo po jednym etapie. Zobaczymy jaki będzie efekt długofalowy.

Dobre wieści są takie, że moja średnia na tym poziomie jest bardzo stabilna. Wbrew wszystkiemu, to bardzo dobra wiadomość, ponieważ mam dobrą bazę do skoku w dal.

Miłego oglądania. Muzyka taka sobie, ale lepsza, niż dźwięk laptopa, który chodzi w tle. W przyszłości wrzucę coś lepszego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!