czwartek, 4 stycznia 2018

Podsumowanie i cele na rok 2018

Krótkie podsumowanie ostatnich dwóch miesięcy i cele na ten rok.


W grudniu musiałem poniechać treningu blinda. Jeszcze na początku miesiąca tuż przed GLSem trenowałem, ale potem nieszczęśliwie zmiażdżyłem sobie palec. Na tyle mocno, że niemożliwe jest robienie ruchów M/M'. Tak więc dopiero teraz wracam do treningu. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - przejrzałem wszystkie algi na rogi i znaczną część wymieniłem. Teraz tylko to zaaplikować. Muszę pomyśleć, jaką strategię teraz obrać, tak aby zejść na stałem poniżej 50 sekund.

Zacząłem też bawić się w magnetyzację: zrobiłem Wuque i Wushuanga. Muszę powiedzieć, że blind teraz jest szybszy i prostszy. Do tego stopnia, że realne wydaje się zejście poniżej 5 minut. Nie trenując bld, zająłem się normalnym układaniem 4x4. No i tu jest wyraźny progres. Jestem blisko 1:05, a czasy sub1 wpadają coraz częściej. Do tego nastąpił lekki powrót do FMa. Szczegółowe wyniki są w tabeli.

Moje cele na ten rok to:
- zrobienie 5bld na zawodach i zejście sub15.
- 4bld na zawodach na stałe sub6.
- 10 punktów w mbld lub też wbicie się do pierwszej 10 polskiego mbld.
- FMC zrobić mo3 sub35 i zejść na przyzwoity poziom.
- pojechać na 10 zawodów.

I to chyba wszystko. Reszta będzie jak będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!