Scramble: R' U' F R' B U R2 B' L U' B' U' R2 D B2 U2 R2 D' L2 D' L2 U2 B R' U' F
Łatwo zauważam bloczek
F' R' U' R2 // przechodzę na inwersję tu jest bardzo ciekawie, bo jest para
(R U' R2 F R)// robię bloczek 2x3x3. I zauważam łatwą kontynuację z EO.
(U L B' U B)// jest dobrze, ale niestety krawędzie są źle uporządkwane. Dokładam sune'a -
(B' U2 B U B' U B)// obcina on tylko 3 ruchy (w zasadzie 4), i daje dobrą końcówkę.
(L' U' L U') // (23) L4C. Szkoda że 4 rogi. Ale mogę od razu dodać insercję obcinającą 3 ruchy i dającą 3 rogi.
Cały szkielet na normalu: F R' U' R2' L D L' U L D' L2' U L B' U' B U' B' U B* L' U' R' F' R2' U R' //27 L3C
Szukam insercji już na normalu i znajduję - 3. Co mi daje 32. Biorę i zapisuję
*B' R' B L2 B' R B L2
Całość: F R' U' R2' L D L' U L D' L2' U L B' U' B U' B' U R' B L2 B' R B L U' R' F' R2' U R' (32)
alg.cubing.net
Ostatnie 3 ułożenia dają mo3 32,66.
Blog poświęcony kostkom i rzeczom, które się z tym wiążą. Piszę całkowicie subiektywnie o tym, co jest moją pasją.
piątek, 26 stycznia 2018
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Poniżej algorytmy potrzebne do metody Lin.
-
A oto lista setupów z tutorialu do Old Pochmanna. Najpierw rogi, potem krawędzie.
-
Trochę mi to czasu zajęło, ale w końcu udało mi się opublikować tutorial do metody Roux. Całość wrzuciłem już na youtuba. Niektóre części kr...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz