wtorek, 2 stycznia 2018

FMC 29, szkielet w 13 ruchach

Bardzo dziwne ułożenie, bo bardzo krótki szkielet i brak dobrych insercji.


Scramble: F2 U2 F' U2 L2 F' R2 B L2 F' D2 L' F' R B F D2 B'

Robię najpierw backup CFOP na 35 ruchów, więc już na wyjściu jest dobrze. Potem na bazie tego backupu znajduję krótszy początek, który pod koniec robi się sam.

R L' U2 F //robi 2x2x2
B//para i EO
U2 B2 L U2 L'//bloczek 2x2x2, ale widzę że można wrzucić ostatnią krawędź do f2l-1. Ciekaw jestem co wyjdzie
L' U2 L U2*//L5C (13) i wychodzi 5 rogów na dwie insercje. Jest więc szansa na bardzo dobry wynik. I tu następuje klops - znajduję pierwszą insercję skracającą 3 ruchy, ale nie ma drugiej. Co więcej trzeba ją powiększyć o 2. Sprawdzam to przez resztę czasu. Ponieważ jest 2 w nocy załamany odpuszczam i doklejam tylko insercje. Potem IF mi pokazuje miejsce gdzie można było skrócić o 4 - faktycznie, przy pierwszej zapomniałem, że komutator można robić w dwie strony, a drugi być może też bym zauważył. Mimo wszystko szkoda.

* F' D' F U' F' D F U F' L F R2 F' L' F R2

Całość: R L' U2 F B U2 B2 L U2 L2 U2 L U2 F' D' F U' F' D F U F' L F R2 F' L' F R2 (29)
alg.cubing.net

Mimo wszystko wynik jest dobry. Pierwszy raz znalazłem tak krótki szkielet i to tak szybko. Przy większym moim doświadczeniu trzeba by sprawdzić inne szkielety, ale tutaj zabrakło mi na to czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!