Scramble: R' U' F B2 R' F2 R2 B2 R F2 R' D2 R F' R U2 R' D' U' F U R' D R' U' F
Po raz pierwszy robię sensowny backup, na 38 ruchów z U perm na końcu. Potem zabieram się za scramble i znajduję ładny początek
z2 L B' L'** B //2x2x2
U F' U2 R2 // zrobienia F' robi 2x2x3, ale dokładając U2 zachowuję zorientowaną parę i przygotowuję EO
U2 F' B U B'// 2x2x3, EO. Teraz już oczywista końcówka
U2 L' U L R'* U R U' // (21) L4C. Szkoda, że nie do 3C, ale jest jak jest.
Insercje:
* R' D' R U' R' D R U (-2)
** D2 B U B' D2 B U' B' (-4)
Całość: z2 L B' L' D2 B U B' D2 B F' U2 R2 U2 F' B U B' U2 L' U L R2 D' R U' R' D R U2 R U' (31)
alg.cubing.net
Tym razem insercje idą łatwo. Cofam kilka ruchów i znajduję insercję -2. Robię ją i zostaję 3 rogami. Jeszcze raz mieszam kostkę i po 3 ruchach znajduję drugą, tym razem -4. Razem -6. Biorę i jeszcze sprawdzam, czy ta pierwsza nie ma fajnego skrótu. Znajduję -4, ale okazuje się, że to pomyłka, bo całość idzie w drugą stronę. Szkoda. Zapisuję całość i szczęśliwie jestem w limicie.
IF mówi, że insercje są optymalne.
Ostatnie 3 solvy dają mo3 31 (35, 37, 31).
Blog poświęcony kostkom i rzeczom, które się z tym wiążą. Piszę całkowicie subiektywnie o tym, co jest moją pasją.
wtorek, 23 stycznia 2018
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Poniżej algorytmy potrzebne do metody Lin.
-
A oto lista setupów z tutorialu do Old Pochmanna. Najpierw rogi, potem krawędzie.
-
Trochę mi to czasu zajęło, ale w końcu udało mi się opublikować tutorial do metody Roux. Całość wrzuciłem już na youtuba. Niektóre części kr...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz