wtorek, 20 października 2015

Polish Nationals - filmy, zdjęcia

Wreszcie trochę wolnego, więc moje poprzednie relacje mogę uzupełnić o filmy i zdjęcia.

Nieco pechowa sprawa - przygotowałem sobie kamerę, przygotowałem aparat i statyw, po czym przy pakowaniu wszystkiego do samochodu nie wziąłem kamery. Nic to - jest jeszcze aparat, na którym przecież też można coś skręcić. Ale nie - uchwyt do statywu został przy kamerze, no bo ją przecież do kręcenia przygotowałem. W tej sytuacji już się poddałem, ale na szczęście nie po to jest ze mną syn, żebym podarował sobie rejestrację ważnych wydarzeń. Dzięki niemu mam więc zarejstrowane dwa moje wydarzenia - 4x4 blindem oraz multiblinda. Wszystko na kamerze sportowej, która daje bardzo szeroki kąt patrzenia - niektórym to przeszkadza, innym nie. Tak więc voila:

4x4 blindem. Tu przyśpieszyłem tylko czas memo, bo mam wrażenie, że całość to jedna wielka nuda. Ale po namyśle stwierdziłem, że zostawię egzekucję w całości tak jak był. Jak zejdę z czasami do 5 minut będę wrzucał całość:


Oraz multiblind z wieczornej sesji pierwszego dnia. Tu przyśpieszyłem memo, bo chyba nikt nie wytrzymałby takiej porcji wrażeń, a potem też wykonanie - tu jest tylko 4 krotnie, bo to w sumie wsyzskto oczywiste: M2 plus parę komutatorów i Old Pochmann. 




Ponieważ wszystko mnie męczyło, więc nie mam wielu zdjęć, ale parę momentów jest. Zdjęcia mnie są autorstwa Kuby. Reszta to sprawka moja i zapewne Adama:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!