poniedziałek, 30 maja 2016

Roux, pierwsze sub 15 i 21.67 ao5

Sytuacja była taka. Wstałem rano o 5, żeby o 6 odwieźć Kasię, ciocię, Bożenę i wujka na wycieczkę. Potem zacząłem układać. Obudziłem Kubę, zrobiłem mu śniadanie i taki zaspany dokończyłem układanie. No i wpadł przyjemny solve 14.77.


Najpierw myślałem, że nie odtworzę, ale jakoś się udało. A potem patrzę na kamerę, o której zapomniałem i okazało się, że nagrane. Więc wrzucam na youtuba i robię rekonstrukcję.
Scramble: D R2 D2 R2 D F2 D R2 U B2 F D' R' D2 L' U' B' D2 L' F

x' //preinspekcja, zaplanowany pierwszy blok
U F' R' U' R r B' // FB
r' U R2 U' r2 // SB (tylko 6 ruchów)
U' U2 R U2 R' U' R U' R' // CMLL antisune
M' M U' M' U' M U' M' // EO
U' M' U2 M' U M2 // LSE wymuszony skip UR/UL


alg.cubing.net

Całość 35stm/14.77 = 2,36 tps, czyli bardzo wolno. A i tak jaki czas. Gdyby nie niepotrzebne ruchy byłoby nawet 32 stm. To jest właśnie Roux.


Całą sesję zamknąłem zaś zbliżeniem się do granicy 25 sekund (ao100 25.45) i ładnym ao5 (21.67)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!