Ponieważ porządkuję sobie rzeczy na dysku, więc takie rozwiązanie chcę zachować, bo mimo że to 26 ruchów, to wyszło ciekawie i zupełnie nieoczekiwanie.
Scramble:
U' L2 F2 U2 R2 U' L2 B2 L2 U B2 F D2 L B' D' F2 U2 B F L'
Zaczynam od boku 2x2x2. Po kilku próbach widzę krótkie R' D' L' D', które zachowuje wcześniejszą parę z prawej strony. Próbowałem robić pod tą parę, ale nie wychodziło. Potem kombinuję jak tę parę połączyć z blokiem 2x2x2. W końcu biorę najprostsze R' U' F' U2 F'. Dalej już klasycznie - orientacja krawędzi. Kończę B', ale szczęsliwie zauważam, że B daje kolejną parę. Reszta robi się sama - f2l i połączenie wrzuta ostatniej krawędzi. Jest szkielet na 17 ruchów i 5 rogów, co daje maksimum 33 ruchy. Ponieważ jest czas szukam optymalnych insercji i już na początku jest taka, która skraca 5 ruchów. Druga też się sama znajduje. Wychodzi optymalnie.
R'* D' L' D' / 2x2x2 4/4
R' U' F' U2 F' / 2x2x3 5/9
R' B' R B /eo 4/13
R2** /f2l-1 1/14
B U2 B'/ab5c 3/17
* R D' L D R' D' L' D (-5)
** R' F R B' R' F' R B (-2)
Całość: D' L D R' D' L2 D' R' U' F' U2 F' R' B' R B R F R B' R' F' R B2 U2 B' (26)
Alg.cubing.net
Blog poświęcony kostkom i rzeczom, które się z tym wiążą. Piszę całkowicie subiektywnie o tym, co jest moją pasją.
poniedziałek, 9 maja 2016
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Poniżej algorytmy potrzebne do metody Lin.
-
A oto lista setupów z tutorialu do Old Pochmanna. Najpierw rogi, potem krawędzie.
-
Trochę mi to czasu zajęło, ale w końcu udało mi się opublikować tutorial do metody Roux. Całość wrzuciłem już na youtuba. Niektóre części kr...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz