wtorek, 29 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Zebrało mi się na podsumowania i zacząłem wymyślać kategorie. Może być ciekawie. Ale zanim do kategorii, to parę słów ogólnie.
Nie był to może rok przełomowy, bo przełomy to tylko w książkach, ale z pewnością kilka istotnych rzeczy się zadziało. Rok zaczął się od zawodów w Gdyni, na których po raz pierwszy wyszedł mi blind 3x3 i otarłem się o podium. Potem było lepiej. Zawody w Gdańsku i Warszawie, gdzie niektóre wyniki były fajne i medale. Fakt, że spowodowane też słabością konkurencji, ale darowanemu koniu w zęby się nie zagląda. Potem trochę gorzej na Mistrzostwach i na ostatnich zawodach w Gdańsku. Ale bywa i tak.

Ogólnie rzecz biorąc udało mi się parę rzeczy osiągnąć, a mnie szczególnie cieszą udane blindy. Może w przyszłym roku będzie lepiej.

A teraz moje subiektywne kategorie:

- ułożenie roku - pierwszy solve w finale 3x3 blindem na 1:35.92. Obok siedzi Maskow, ja w zasadzie na luzie, wszystko idzie na luzie. Jeszcze przed zdjęciem opaski podejrzewam, że jest koło dwóch minut. A tu taka niespodzianka.

- zawody roku - waham się między Mistrzostwami, a Warszawą we wrześniu. Mistrzostwa to duża impreza, z której czerpię garściami, ale która też kosztowała mnie trochę stresu. A w Warszawie z kolei nowe znajomości. I w zasadzie okoliczności towarzyskie coraz bardziej mi się podobają w tym wszystkim. Zresztą były ważne od początku, ale powoli wybijają się na plan pierwszy.

- niespodzianka roku - z pewnością pierwszy medal z wiosny w Gdańsku. O ile w 4x4 blindem wystarczyło ułożyć, o tyle w 3x3 brąz to było zaskoczenie.

- osiągnięcie roku - 5x5 blindem. Ale na razie idzie słabo - mam może z 10 ułożeń. Reszta DNF. Trzeba opanować do końca metodę i poćwiczyć.

- metoda roku - oczywiście komutatory. Na wszystko.

- smar roku - Biosilk

- negatywne kategorie: rozczarowanie roku, porażka roku, fail roku, masakra roku - dziękuję, do widzenia. Nie ma.

Obiektywnie:
- Witali Bułatow i Daniel Chudecki to dla mnie tegoroczne "objawienia roku" w Polsce w blindach

- 4.90 Lucasa Ettera - bariera 5 sekund była dla mnie czymś nieprawdopodobnym, a jej pokonanie jest mega nieprawdopodobne.

- 19 ruchowy rekord w FMie. Wow!

- youtuber roku - Chris Olson i jego kanał. Oglądam dużo i często. Żal, że Cubing World przestał działać.

Wszystkim w przyszłym roku życzę pokonywania barier.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!