piątek, 25 grudnia 2015

Idą święta....

Widzę, że dawno nic nie pisałem. Ale święta szły i nie było okazji. Jeszcze w zeszłym tygodniu udało mi się złapać na kamerze średnią z pięciu poniżej 20 sekund. A potem - cóż niby mogłem układać, ale nie bardzo mi szło.



Najpierw rozłożył mnie ząb, a potem przygotowania świąteczne. Do tego stopnia, że dopiero dziś coś tam poukładałem. Zresztą nie idzie mi - dużo robię blindów, ale zacząłem robić trening specjalistyczny - rogi (blisko 30 sekund z memo), krawędzie (zaawansowane M2), skrócone memo (30 sekund). Potem zrobię przerwę i poskładam to w całość, licząc na poprawę czasów...

Do tego doszła przebudowa całej listy algów do rogów (komutatory) i M2/3style. W efekcie ani nie mam co tutaj zamieścić, ani czym się chwalić. Dlatego tylko film.

Wesołych Świąt


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!