środa, 10 czerwca 2015

FMC 32, rekord

Udało mi się poprawić własny rekord w FMC. Długo nie mogłem nic sensownego znaleźć mimo pary i jednej krawędzi w miejscu. W końcu pomyślałem: jak nie można nic, to trzeba zrobić Roux. W efekcie mam rekord

Scramble jest taki: R2 B2 U2 F2 D B2 L2 U2 L2 F2 U2 R' F R' B D B L' R' B R 
Robię pierwszy blok. Najpierw w 9 ruchach, co mi daje 43 w całości. Traktuję to jako backup. Potem znajduję 8 ruchowe rozwiązanie. Robię przeciwne bloki, ale wychodzi paskudna końcówka. Wracam do poprzedniego miejsca i robię normalnie. Wychodzi ciekawie z PLLem J zamiast CMLLa. Ale to za dużo ruchów. Cofam i znajduję końcówkę na przyjemnego, krótkiego CMLLa z ładną redukcją ruchów. Ale znów końcówka jest nieciekawa. Przypomina mi się, że przecież jest jakiś inny alg, który nawet pamiętam zamiast tego CMLLA, ale trzeba mieć zorientowane krawędzie.

Szukam więc orientacji. Mam, ale zapominam. Szukam znowu. Mam! Robię tego CMLLa i zostają trzy krawędzie. W tym momencie przypomina mi się, że Goater pokazywał mi patent 6 ruchowy na zamianę 3 krawędzi. Szukam tego jako insercję, ale nie znajduję. Pomyślałem więc, że poprzedzę tym CMLLa i zobaczę co będzie. I jest - redukcja o dwa ruchy. Z 34 ruchów robią się 32 i jest bardzo dobrze. 

y' x Rw' F' D' F U2 F Rw' B' // pierwszy blok (8)
U' R2 U' Rw' R2 U2 R U' R2 F R F' // drugi blok i orientacja krawędzi (12)
U2 R' L F2 L' R // wrzutka 3 krawędzi (6)
R' F R B' R' F' R B // cmll, pogrubiona redukcja (8)

34 ruchy, ale po redukcji 32.

Wizualizacja jest tutaj.

W końcu też przekraczam granicę 35 w średniej z trzech. Wprawdzie moje poprzednie ułożenie - nie zapisane tutaj - to 39, a razem z 33 z przed dwóch tygodni daje to i tak 34,6 średniej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!