środa, 25 listopada 2015

Zdjęcia z Gdańska i jeden film

Na Gdańsk Rubik's Cube Day porobiłem trochę zdjęć. Zresztą nie tylko, ja także Rafał, gdy ja sędziowałem w tym czasie w finale. Oto niektóre efekty mojej pracy. Chociaż słowo praca jest w tym wypadku nie na miejscu. Nie kadrowałem tych zdjęć zbyt mocno, nie pracowałem nad nimi specjalnie - ot kilka drobnych korekt i tyle.

Otwarcie zawodów. Otwiera Adam Polkowski, prezes PSS.


Tomasz Żołnowski, delegat WCA i zwycięzca zawodów w 3x3.

Rozmowy w przerwie FMa


Sprawdzanie wyników. Żmudna robota, nie zazdroszczę.


Przyszli mistrzowie?


W trakcie FMa. Tak to mniej więcej wygląda.


A tu już rozgrzewka przed główną częścią.


Tzw. meta-zdjęcie.


Grzegorz Łuczyna, delegat WCA i mistrz w FMie.



Witali Bułatow. Niby debiutant - pierwsze zawody ledwie 2 miesiące temu - a już błyszczy w konkurencjach blindem.


Świetny wynik Kuby Wolniewicza.





Finał! Układa Kalina Brzezińska. Zajęła 3 miejsce. Sub 10 w średniej było o krok. 



Medaliści w OH.


Medaliści w 3bld.


Medaliście w 3x3.



I na koniec film z mojego ułożenia 3 bld. Słowo komentarza. Ok. 1 minuty filmu stawiam kostkę na macie. Jak ją postawiłem przed opuszczeniem opaski, to miałem odruch by włączyć timer, tak jak w normalnym ułożeniu. Pogubiłem się, ale się udało wystartować. Potem jeszcze zacinka przy trzeciej parze rogów - pamiętałem wszystko dobrze, tylko nie bardzo mogłem wykombinować jak to zrobić. Ostatni raz tę parę miałem na Mistrzostwach Polski. Potem oczywiście odkryłem łatwy sposób, ale zapomniałem o nim. Na koniec pomyłka na cofnięciu ostatnich ruchów, co też udało się skorygować. Jak na taki festiwal błędów i wypaczeń to wynik jest dobry.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!