wtorek, 29 marca 2016

Lista

Przed świętami i w same święta niewiele układałem. Trochę wolnego układania, a trochę blindów, ale że się nie wysypiałem, to i wyniki marne. Jedyne co robiłem to lista algorytmów.
Uświadomiłem sobie, że często mogę zrobić całą kostkę komutatorami, a nie robię tego, bo nie wiem, jak się zabrać za niektóre przypadki. I tak od listy do listy, zacząłem je przeglądać i robić własne. Niestety, ale w sieci mało jest list z algami na bufor DF, na którym układam, czyli na bufor z metody M2. Szczęśliwie jednak dwie z nich są bardzo dobre - jedna to od Oliviera Frosta, druga od Diego Meneghettiego.

Więc kiedy przejrzałem je uświadomiłem sobie, że jest to ledwie kilka patentów plus rozwinięte M2, więc zacząłem robić swoją. Trochę tak jak kucharze mają swoje przepisy, robiąc potrawy według tego, co ich zdaniem jest najlepsze, tak i ja powoli wypełniam swoją listę, przygotowując swoje patenty. Na razie mam 75% (wszystkie rogi i większość krawędzi), ale w zasadzie problem mam tylko z jednym miejscem (DB), żeby umieć robić kostkę w całości komutatorami. A gdy skończę to udostępnię.

W sumie jest to dość proste, ale czuję, że wynik przyjdzie dopiero za parę miesięcy, gdy wszystko to będę robił płynnie.

Na zakończenie dołączam film z 5bld. Wczoraj zrobiłem przymiarkę do 6bld, ale próby zacznę chyba od przyszłego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!