wtorek, 9 lutego 2016

Co tam panie w polityce?

W ostatnich tygodniach nic tutaj prawie nie pisałem. W zasadzie nie bardzo miałem o czym. Co prawda nakręciłem dwa tutoriale, ale właśnie wszystko w nich jest. Więc o czym tu pisać? Ale coś tu jednak skrobnę.



Po pierwsze kupiłem sobie square-1 i nauczyłem się go układać. Gdybym dobrze się nauczył przywracania kształtu, miałbym czasy w okolicach minuty. I na tych zabawach ze squarem minęły mi ostatnie dwa tygodnie. Efekt jest prosty - poleciały mi czasy we wszystkich konkurencjach. Ale druga strona medalu jest taka, że po takim czasie łatwo o dobry wynik.

I tak szczególnie w trójce blidnem powoli jest coraz lepiej. Skupiłem się na efektywności. Dlatego darowałem sobie komutatory na krawędzie i różne tricki. W prostocie siła. I dzięki temu dziś zrobiłem średnią z pięciu poniżej 1:30. Trzy solvy mam na kamerze i wrzuciłem na youtube'a. Do tego średnia z 3 też 1:30. Więc dobrze jest.

Zrobiłem nawet taki trick, że zepsuty solve powtórzyłem. Efektem było ułożenie w okolicach 58 sekund z 19 sekundowym memo. Zrobiłem to po to, żeby zobaczyć moją granicę. Więc przebiega ona właśnie tutaj. Czy stać mnie na następny krok? Myślę, że tak. Muszę tylko wrócić znów do treningu memo i przyśpieszyć układanie. Może w najbliższy weekend?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!