poniedziałek, 1 sierpnia 2016

To miesiąc Fridricha, skłera i minxa

Jak co miesiąc podsumowanie, w celu rejestracji nieustanne progresu ku świetlanej przyszłości. Oczywiście zaczynam od zrzutu tabeli, chociaż tytuł mówi wszystko.




Tak więc na początek zająłem się Fridrichem i po tak długiej przerwie zacząłem być sub20 globalnie. Globalnie, to znaczy w ogóle. Nawet dziś bez rozgrzewki wykręciłem sub20 do cotygodniowych zawodów na speedsolving.com. Jest więc dobrze.

Potem przyjąłem sobie zasadę, że codziennie robię kilka ułożeń squre'a-1. To bardzo intuicyjna układanka i ja znając 8-10 algorytmów układam już poniżej 1 minuty.

A ostatnie dni to megaminx. Od Kasi dostałem w środę minxa od MoFanGe. Jest rewelacyjny. No i po 50 ułożeniach jestem już w okolicach 5 minut.

Reszta - łącznie z blindem - to regres lub zastój. Nie udało mi się zrobić 6x6 blindem. Może w tym miesiącu?

Ale ten miesiąc to przed wszystkim rozwój na youtubie: regularny vlog, do tego jakiś tam unboxing i drobiazgi. Co raz bardziej to mi się podoba. Kto wie, może będzie 100 subskrypcji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!