Scramble: R' U' F L2 D2 R2 D2 R2 F2 R2 B2 F' D2 U2 R' D2 R2 F2 U F' L2 R' D2 U' R' U' F
Rozwiązanie w tym wypadku to taki efekt prób i błędów, ale jest niemal linearne:
R F' // robi bloczek 2x2x1. Z tym początkiem szybko znalazłem dalszą część, ale sporo czasu mi zabrała odpowiednia sekwencja.
L R2 U' //przygotowuje 2x2x2 i robi parę
R L F' //chowam parę i wstawiam krawędź
L' U2 R B L //kończę 2x2x3 a przy okazji robi się para, którą od razu wrzucam
F' U2 F //f2l-1
U2 R' U2* R// orientacja krawędzi. Jest dużo par, które dają nadzieję na końcówkę do 3 rogów. Po próbach znajduję coś takiego
U B U2 B' U2//L3C (25)
Znajduję insercję dającą -2. I wystarczy.
*U2 B D2 B' U2 B D2 B'
Całość: R F' L R2 U' R L F' L' U2 R B L F' U2 F U2 R' B D2 B' U2 B D2 B' R U B U2 B' U2 (31)
alg.cubing.net
Mo3 z ostatnich 3: 31,33.
Znowu straty ruchów, to tu, to tam. Np. końcówka jest za długa. Podobnie bloczek 2x2x3. Pozytywne jest to, że utrzymuję się w okolicach 30.
Blog poświęcony kostkom i rzeczom, które się z tym wiążą. Piszę całkowicie subiektywnie o tym, co jest moją pasją.
wtorek, 6 lutego 2018
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Poniżej algorytmy potrzebne do metody Lin.
-
A oto lista setupów z tutorialu do Old Pochmanna. Najpierw rogi, potem krawędzie.
-
Uwaga! Niniejszy post jest tylko dla osób o mocnych nerwach. Gwarantuję, że ktoś kto nie układa kostki, nic nie zrozumie. Ktoś, kto układa, ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz