wtorek, 21 listopada 2017

3BLD 44.76 [16.24]

Miałem już zaraza wychodzić i myślę sobie, czekając na Kasię, zrobię jeszcze ułożenie. No i wpadło fajne PB na normalnym scramblu. Jest to o tyle dla mnie ważne, że dobre wyniki już mi wpadały, ale albo na scramblach z ręki, albo na jakiś resztówkach. Teraz już legalnie.

Oczywiście nie nagrywałem, więc po wszystkim tylko zrobiłem zdjęcie. I tyle mojego układania. Zresztą nawet zdjęcie mogłem zrobić w przerwie obiadowej.






Scramble: L R2 D2 L' B2 R2 U2 B2 R' F2 B L' R2 D' U' B D2 U B' F' Fw'

z' y2
[U' L' U, R]
[D': [L, U R' U']]
[z' x': [R' D2 R, U2]]
[F2: [R U R' U' R U R' U', L']]

[R' L U': [M', U2]]
[M', F R' F']
[M2, B L' B']
[z': [U' R U, M']]
x R R' U2 R2 U R' U' R' U2 r U R U' r' R'
alg.cubin.net

Całość to 8 komutatorów i flip krawędzi. W zasadzie jest ich 7, ale twist rogu też robiony komutatorem. Memo 16.24, egzekucja 28.52. Mogła być szybsza, ale i tak w środku przyśpieszyłem jak zorientowałem się, że jest prosty solve.

STM: 95
TPS 95/28.52 = 3.33

Całkiem spoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!