niedziela, 2 października 2016

Podsumowanie września

Dawno nie aktualizowałem stanu posiadania. Więc pora, to zrobić.


Tak więc...
Kupiłem Valka3 w wersji stickerless. Na początku kostka chodziła rewelacyjnie, ale kolory mi nie pasowały. Jednak coś tam układałem i tak mnie to wciągnęło, że koniec końców zrobiłem sub-19 w średniej ze 100, a po drodze rekord w średniej z pięciu i średniej z 12. Kostka jest rewelacyjna.



Wcześniej też ostatecznie podziękowałem kostce Thunderclap v2. Niestety, jest słaby - i nie umywa się do wersi pierwszej. Po powrocie do v1 od razu zrobiłem średnią sub19.

Niestety też parę rzeczy mi nie wyszło. Przede wszystkim zastój w blindzie. Mimo ciężkiego treningu niewiele drgnęło. Więc wróciłem do dużych blindów, w tym próby w 6bld. Wszystko jest uwiecznione na youtubie.

Na dziś więc tabela wygląda tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

13.39 Average. Home PB!