Rekonstrukcję oczywiście zrobił Brest na speedsolving.com forum.
Oto ono:
x2
M' U' M' U2 M' U2 M2' U M //tutaj mamy właśnie floatin buffer. Ciekawe jest to, że idzie to jako pierwszy algorytm. Czysty 3cykl.
U R D' R' U2 R D R' U //rogi
R U' R2' U R D2 R' U' R D2 R U R'//rogi - ciekawy alg na najgorszy przypadek.
F' U R' D R U2 R' D' R U F//tutaj zabrano obrócony róg
R' D' R U R' D R U' //a tu go oddano
D R' D' M D R D' M' //krawędzie
U2 L' E' L U' L' E L U' //krawędzie
L' U L E L' U' L E' //krawędzie
Całość to 75 STM a czas 10.13 = 7.4 TPS
Co najważniejsze - zyski z floating buffer to 4 ruchy a z obróconego rogu to 12. Daje to 16 ruchów.
16/7.4 TPS = 2.16 sekund zysku. I to jest to, co daje rekord. W filmie mówię, że 1.8 ale to jest błąd.
Już po nakręceniu odcinka okazało się, że obrócone rogi można zrobić dwoma sunami: R U2 R' U' R U' R' L' U2 L U L' U L (14 ruchów). Dlatego zyski z rozwiązań Gianfranco Huanqui są nieco mniejsze: 6 ruchów z rogów oraz 4 ruchy z krawędzi. Daje to 10/7.4 = 1.3 sekundy zysku. Mniej, ale wciąż jest różnica.
Już po nakręceniu odcinka okazało się, że obrócone rogi można zrobić dwoma sunami: R U2 R' U' R U' R' L' U2 L U L' U L (14 ruchów). Dlatego zyski z rozwiązań Gianfranco Huanqui są nieco mniejsze: 6 ruchów z rogów oraz 4 ruchy z krawędzi. Daje to 10/7.4 = 1.3 sekundy zysku. Mniej, ale wciąż jest różnica.
A gdyby ktoś chciał to zrobić Old Pochmannem to jest to 280 ruchów, co daje (280/7.4 = 37.83) około 38 sekundowe ułożenie. Razem z memo to byłoby ok 45 sekund. Swoją drogą da się OP zejść poniżej minuty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz